درین نوشتهی علمی علمی و پژوهشی به مباحث عینیت بهاهای اخلاقی؛ توحید اطلاقی؛ انگیزش اخلاقی؛ علامهطباطبایی پرداخته گردیدهاست
عینی یا این که فرضی بودن بهاهای اخلاقی و درونی یا این که بیرونی بودن منبع انگیزش اخلاقی، مسجد قبا مشهد از مباحث موضوعساز فلسفۀ کردار معاصرند؛ چون فرضی بودن قیمتها، به نسبی بودن کردار، و بیرونی بودن منبع انگیزش، به ضعف در شغل سبب ساز می گردد. غرض این نوشتهیعلمی، حل این مسائل براساس توحید اطلاقی از لحاظ علامهطباطبایی میباشد. طریق ما در قدم نخستین، تبیین و نظارت نظریۀ توحید اطلاقی و در قدم دوم، استنتاج اسباب و اثاث این عقیده آدرس مسجد قبا مشهد در جواب به آن مسائل میباشد. توحید اطلاقی میتواند هم مبنای عینیت بهاهای اخلاقی و هم معیاری درونی برای انگیزش اخلاقی آزاد و متعالی باشد؛ رزرو مسجد قبا مشهد چون آدم دین دار براساس اسماء حقگران قدر، که عینیاند، فعالیت کرده و تنها یک ذات شماره تلفن مسجد قبا مشهد را در مجموع هستی میبیند و آحاد صفات و افعال متکثر در آینههای آفاقی و انفسی را تصاویری از صفات و افعال حقبلندمرتبه میداند. تبیین وحدت اطلاقی و تمایز آن با بقیه مراتب توحید، ثابت عینیت بهاهای اخلاقی و سازگار بودن آن با انگیزش اخلاقی درونی و آزادانه و نیز تمایز آن با بقیه انگیزشهای اخلاقی در نظامهای بر پایه ی وظیفهگرایی و سودگروی شخصی یا این که جمعی مادی یا این که اخروی، از دستاوردهای این نوشتهیعلمی میباشد.
درین نوشتهی علمی علمی و پژوهشی به مباحث عینیت بهاهای اخلاقی؛ توحید اطلاقی؛ انگیزش اخلاقی؛ علامهطباطبایی پرداخته گردیدهاست
عینی یا این که فرضی بودن بهاهای اخلاقی و درونی یا این که بیرونی بودن منبع انگیزش اخلاقی، مسجد قبا مشهد از مباحث موضوعساز فلسفۀ کردار معاصرند؛ چون فرضی بودن قیمتها، به نسبی بودن کردار، و بیرونی بودن منبع انگیزش، به ضعف در شغل سبب ساز می گردد. غرض این نوشتهیعلمی، حل این مسائل براساس توحید اطلاقی از لحاظ علامهطباطبایی میباشد. طریق ما در قدم نخستین، تبیین و نظارت نظریۀ توحید اطلاقی و در قدم دوم، استنتاج اسباب و اثاث این عقیده آدرس مسجد قبا مشهد در جواب به آن مسائل میباشد. توحید اطلاقی میتواند هم مبنای عینیت بهاهای اخلاقی و هم معیاری درونی برای انگیزش اخلاقی آزاد و متعالی باشد؛ رزرو مسجد قبا مشهد چون آدم دین دار براساس اسماء حقگران قدر، که عینیاند، فعالیت کرده و تنها یک ذات شماره تلفن مسجد قبا مشهد را در مجموع هستی میبیند و آحاد صفات و افعال متکثر در آینههای آفاقی و انفسی را تصاویری از صفات و افعال حقبلندمرتبه میداند. تبیین وحدت اطلاقی و تمایز آن با بقیه مراتب توحید، ثابت عینیت بهاهای اخلاقی و سازگار بودن آن با انگیزش اخلاقی درونی و آزادانه و نیز تمایز آن با بقیه انگیزشهای اخلاقی در نظامهای بر پایه ی وظیفهگرایی و سودگروی شخصی یا این که جمعی مادی یا این که اخروی، از دستاوردهای این نوشتهیعلمی میباشد.